آهنگ جدید رضا بهرام به نام «فراق»

متن آهنگ فراق رضا بهرام

 دلداده ی توام رویای هر شبی …♪
عاشق نمیشدم ع ،اشق شدم ببین …♪
رفتی از کنارم اما رفتنت پر از معما حیف
گفتمت از عشقو باور گفتی از ، نگاه آخر حیف
راحت از این دل مرو که جانم میرود …♪
هر کجا روانه شوم ، صدایت میزنم
جان من رها ، به سوی تو شد …♪
نگاه من اسیر موی تو شد
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

 

دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من …♪
به هر کجا روی ، کنار توام …♪
جان جانانم تویی زیبا تویی رویا تویی
قسم به جان من ، قسم نرو…♪
چشمانش دار و ندارم ، بود دارو ندارم کو…♪
من دل بستم به آنکه دلدارم بود دلبر نازم کو
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪
دل به دریاها بزن از عشق ، بگو زیبای من …♪
به هر کجا روی کنار توام …♪
جان جانانم تویی زیبا ، تویی رویا تویی …♪
قسم به جان من قسم نرو …♪

 https://musicdel.ir/single-tracks/121134/




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: